Hur svårt kan det va?

Det visade sig att jag var otroligt lättpåverkad igår, så jag kände att det var jag tvungen att utnyttja. Det blev alltså utgång. Träffade två kompisar och vi förade litepå två ställen innan vi vid ett-tiden gick in på en klubb för att dansa järnnet. Det var inte så mycket folk, men det gjorde inget. Vi slapp ju få armbågar i huvudet och hade gott om plats för att dansa. Efter ett tag var det en kille som började dansa med mig. Jag kände mig inte så jättetaggad på att ragga upp någon, men jag hade hört att Butterfly verkade va på g med en kille, och jag ville ju inte att hon skulle ta ledningen igen! Så jag tecknade till en av mina kompisar, hon förstod vad jag menade och kom fram och viskade att  killen bakom mig såg bra ut. Strax efter det så kysste han mig. Och herregud, det var inte hans starka sida. Det kändes som att han skulle äta upp mig... Jag försökte smita iväg till mina polare sen, men då följde han efter. Suck. Men då såg jag honom ordentligt och såg att han var faktiskt snygg. När jag snackade lite mer med honom visade det sig att han var bartender på ett rätt fint ställe också. Så det var ju hur värt som helst att lära känna honom! MEN! Han var fortfarande lika dålig på att strula.

Jag gav ut mitt nummer, men jag har inte bestämt mig för om jag vill hålla kontakten med honom... får se...

Mina resultat hittills:
Antal killar: 13
Bonuspoäng: ½ +ev. bonus för broshorna

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0