Myspys

Igår var det söndag. Då drog jag hem till min kusin som anordnade en liten filmkväll. Bl.a så var det en kille jag träffat dagen innan (också det hemma hos kussen). Han är kompis med min kompis, som bodde hos min kusin den helgen, och hon skvallrade om att han tyckte jag var jättesöt. Eftersom jag tycker han är lite söt också så tänkte jag att honom ska jag ta och strula upp ikväll! Sedan satt vi och myste i soffan under två filmer. Efter det blev vi ensamma i vardagsrummet, alla andra försvann ut eller till andra rum. Och då kysste han mig och kvällen blev ännu mysigare :)

Jag ska träffa honom i morgon också så då kommer jag nog ikapp Butterfly! Vi har för övrigt konstaterat idag att om man inte vill ha killen efter sig så ska man inte strula med honom när man är nykter...

Mina resultat hittills:
Antal killar: 11
Bonuspoäng: ½ +ev. bonus för broshorna

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0