Skivorna har dragit igång..

.. vilket innebär mer party! Så i måndags var jag och Butterfly på en sådan. Det var ett himla mysigt ställe och jag träffade flera kompisar som jag inte sett på hur länge som helst, så det va trevligt. Sen när vi va ute och röjde på dansgolvet så blir jag plötsligt totalt övergiven av B och lämnad med en okänd kille. Gulligt av dej! Men han var lite söt så vi pussades lite. Sen gick vi ut en sväng, eftersom det var så varmt inne på dansgolvet. Där upptäckte jag att jag fått ett sms av en kille som jag är typ på g med, där han frågade om vi kunde ses dagen efter. Jag fick lite dåligt samvete, men jag måste ju anstränga mej lite för tävlingen. Det jobbiga var att jag inte blev av med killen från dansgolvet. Men när vi va och dansade igen så hittade min kompis mej äntligen. Jag lutade mej fram och förklarade att jag  var fast. Då grep hon tag i min arm och drog mej springande därifrån. Mycket effektivt! Jag såg killen en gång till senare, och då tassade jag iväg och gömde mej :)

Sen blev Butterfly utslängd och vi gick hem... men det får hon berätta om själv ;)

Mina resultat hittills:
Antal killar: 14
Bonuspoäng: ½ +ev. bonus för broshorna

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0