oväntat avslut

I onsdags kom jag hem från jobbet och kände att jag va tvungen att träffa någon. Min plan var att ligga i soffan och titta på film med lite trevligt sällskap, men så blev det inte. Istället gick jag och två kompisar ut på en lokal krog. Där träffade vi en annan kompis och hans kompis, vilka tydligen hade gott om pengar och ingenstans att göra av dom. Så dom bjöd på lite av varje och helt plötsligt var jag full och glad och hade ingen alls lust att åka hem och sova. Så när stället stängde drog vi alla vidare hem till en kille som jag visste vem det var men inte kände direkt. Han gick i min paralellklass tidigare och gick i samma klass som två av mina närmaste vänner i högstadiet. Dessutom är han söt. Så jag tyckte det skulle vara askul om jag skulle få ihop de med han! Och då fick jag ju självklart det ;)


Mina resultat hittills:
Antal killar: 22
Bonuspoäng: 3 +extra?


Ikväll blir det party såklart, och i morron också, så vem vet, det kanske blir ytterligare ett inlägg innan helgen är slut?

Puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0