Ursäkta

Ursäkta den dåliga uppdateringen, men det har liksom varit ganska mycket på sista tiden. Förra veckan började jag på universitetet, och veckan innan det var jag och B i Magaluf... som ni kanske förstår var det svårt satt uppdatera där, men det hände ett och annat som vi SKA skriva in snart, vi ska bara sammanställa allt först.

Men jag har även ett strul att rapportera som var innan Magaluf, närmare bestämt lördag den 15e. Då träffade jag nämligen killen från inlägget "fest 5 av 7 dagar denna vecka..." på en klubb i Sthlm och det blev en hel del pussandes.

SHIT! Nu såg jag att jag har totaaalt glömt att skriva om mitt norrlands-strul också! Oj vad dålig jag har varit på att uppdatera! Ja, jag var ju i norrland en sväng och när jag var ute på en krog där sms:ade jag en killkompis som bott där tidigare. Det visade sig att han också befann sig i norra sverige, och han ville gärna träffa mig, så han kom dit. Och så kysste han mig. Och så satt vi och strulade i en soffa. Så det kan gå...

Mina resultat (-Magaluf):
Antal killar: 25
Bonuspoäng: 3 +extra?


Mitt internet cpar sig... :(

Puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0