Alla hjärtans natt

Alla hjärtans dag kan ju inte få passera obemärkt.

På dagen hade jag planerat in att träffa en kille, men jag orkade inte så jag drog  till med nån ganska dålig ursäkt och stannde hemma. På kvällen åkte jag och B, trots att vi var väldigt otaggade, in till stan tillsammans med några kompisar. Men efter lite champange och några drinkar var vi glada och partysugna, det där med att åka hem tidigt glömdes bort totalt! Hittade mig en liten sötnos också som jag dansade med ett bra tag innan vi satte oss i en soffa och myste. Väldigt mysigt... jag tror jag ska nominera honom till bästa kyssaren hittills! Ska på bio med honom ikväll också, hoppas det blir lika mysigt!

Mina resultat hittills:
Antal killar: 7
Bonuspoäng: ½ +ev. bonus för broshorna

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0