HAHAHAHA

Jag kände nästan ingen och Butterfly kände ALLA! Oj vad roligt det var! Jag kunde göra bort mig hur mycket som helst, medan B borde tagit det lilla lugna... ;)

Men tyvärr strulade jag bara med en kille... Jag fick en puss på munnen av en till, men det räknas ju inte. Efter att han pussade mig gick jag dum som jag var och satte mig i någon annans knä och efter tag började vi att strula istället. Sen var jag fast med honom resten av kvällen. Fast det var lite roligt ändå, han var 91a!

En spännande sak jag fick reda på i morse är att jag tydligen ringde en kille som varit kär i mig ett bra tag (och som jag råkade strula med i sommras). Jag har absolut inget minne av detta, och vet inte hur det gick till men så hände gjorde det iaf. 

Mina resultat hittills:
Antal killar: 9
Bonuspoäng: ½ +ev. bonus för broshorna

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0