Party i helvetet:)

I går fredag drog vi på födelsedagsfest hos en klasskompis till mig. Vi drack. På fetsen va en massa skolkamrater till mig. Vi drack.  Jah...

Okeej... Min vän och klasskompis, som jag också för tillfället håller på att göra ett grupparbete med.., attackerade mig...Jah.. Det blir en trevlig måndag efter lovet.......... Han attackerade mig dessutom två gånger..!

Jah.................... Senare så hamnade jag med hans bästis... Ehm..... Jah... Han går i min grannklass. Ser dem varje dag i skolan. 

HerreGud det blir en intressant vecka när skolan börjar igen!

Juste! jag "talade även ut" med ett gammalt strul:P Han beträttade att han tydligen gillar mig..MOHAHHA! Han fick dissen:) Men vi kom fram till att vara vänner..eller som han uttryckte det "bästisar". Han går ju lixom också i min grannklass.... 

Mina resultat sammanlagt:
Antal killar: 10
Bonuspoäng: 1½





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0