Äventyr i Norrland

Jaa, mitt nyår var väl inte så händelserikt, den enda kyssen jag fick var från min hund... blöt var den... poäng? Men jag tog igen det natten till den 3dje. Min kusin skulle visa mig hur en utekväll gick till i Norrland, och det gick väl inte som tänkt men det var himla mysigt i alla fall!

Förutom jag och min kusin hade vi även med oss en vän till min kusin, som höll sig nykter under kvällen för att kunna skjutsa oss dit och hem ;D När vi kom fram till klubben så var den dessvrre stängd och vi hade inte så mycket annat val än att åka hem igen (dom har inte så många klubbar att välja på där borta..). Min söta kusin hade fått i sig lite mer än vad hon tålde så hon gick och la sig. Där var vi nu, två ensamma själar, utan någonting att göra. Så det blev som det blev, lite hålla handen, lite kramas och pussas.

IN YOUR FACE! Jag ska slå dej så jävla hårt, sötnos <3


Mina resultat hittills:
Antal killar: 1
Bonuspoäng: ?
(får man extra om kusinen ligger och sover bredvid?)







Kommentarer
Postat av: Anonym

shululu

vill du ha gratis kläder, bli då medlem, det är skiit lätt att samla in poäng. Jag vet att du vill hhaa ;)



http://www.gratismode.se/?c=31196



2009-01-05 @ 00:06:03
Postat av: Malak

fin blogg:)

2009-01-05 @ 00:22:49
URL: http://mikaelahamze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0