en lördag

Det var alltså lördag igår och en gemensam kompis till oss fyllde äntligen 18! Så vi började kvällen hemma hos henne, åt middag, drack lite vin och hade det trevligt. Eftersom att jag varit lite sjuk den senaste veckan tänkte jag att om jag blir full kommer jag inte märka av min förkylning och hosta. Och det funkade fint (den här gången också)!

Sen åkte vi in till stan, fyra glada tjejer. På vägen fick vi sällskap av en killkompis och hans polare. Efter en stund insåg jag att jag faktiskt träffat honom tidigare, vi låg och strulade i en soffa på någon fest i sommras! Väl inne på klubben frågade jag sen om vi inte hade träffats förut, och han kom tydligen ihåg precis vem jag var. Så när vi blev lämnade ensamma en stund blev det såklart lite hångel, "för gamla tiders skull". Inte  helt fel. Men han blev den enda killen den kvällen. Varken jag eller Butterfly kände för att hets-strula, vi var ju faktiskt där  för att fira vår kompis.

Mina resultat hittills:
Antal killar: 6
Bonuspoäng: ½ +ev. bonus för broshorna

Vad gäller straffet förresten. Vi tycker både att de är ett sjukt bra förslag, men det finns en liten hake. Jag och Butterfly hänger för mycket med varann, och om någon vi känner läser den här bloggen och vi lägger upp bilder och namn på den ena, så kommer våra kompisar lätt lista ut vem den andra är... Och då blir det ju som ett straff för båda. Men vi får fundera vidare på det där!

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0