Fredagkväll

Måste börja med att säga att det var en rolig kväll igår! Men den kanske urartade lite..:P

På den första klubben vi var på träffade jag en kille som tydligen har gått på samma skola som jag. Vi hängde, strulade och dansade:) Jag trode att jag låg före i tävlingen då men Sugarpie hade tydligen lyckats hångla upp två stycken redan...

Men vi drog vidare och jag körde stenhårt för att komma ikapp. Jag fann en kille på dansgolvet och vi strulade, men till min förargelse så tog Sugarpie hans vän och hånglade upp.

Jag låg då alltså fortfarande efter med en kille! Tillslut så rymde vi iallafall från dem och gick till ett annat dansgolv. Där kom en kille och sa att hans vän hade spanat in mig och undrade om jag skulle kunna tänka mig att dansa med honom. Jag sa självklart ja och tillslut ,efter en hel del dans med honom, fick jag mig en kyss. Sedan såg jag min chans att bli av med honom så jag sa att vi skulle dra. Till min dumhet gav jag honom mitt nr eftersom jag tyckte att hans iphone var snygg..:P

Nu låg jag och Sugarpie lika i tävlingen men det tänkte vi båda försöka att ändra på.. Så båda fick sig ett sista strul och efter det så bestämde vi att det fick vara nog med strul för kvällen! Den fick ta och sluta oavgjort!

Iallafall.. under mitt sista strul, som för övrigt var jätte dålig, såg jag till min fasa killen som jag hade gett mitt nr till stå och titta på mig strulandes med en annan kille. Ytterst pinsam situation! Jag och Sugarpie tog oss snabbt därifrån och drog en shot för att senare må bättre;)

Mina resultat sammanlagt:
Antal killar: 5
Bonuspoäng: 1½

Puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

Omoget. Har inget mer att säga.

2009-01-12 @ 17:43:20
Postat av: e

Ok om ni hade varit födda 93 eller 94. Men fan inte 90! Sjukt omoget

2009-01-12 @ 17:44:00
Postat av: Anonym

Ehhh? Är ni på riktigt? Slampor? Fniss, fniss, fniss. Har ni fått den första mensen ännu? Eller är det fortfarande fiskedamm som gäller?

2009-01-12 @ 17:46:11
Postat av: Anonym

Haha era jävla bönder! Denna blogg ska hatas.

2009-01-12 @ 18:22:17
Postat av: Monica

Åh herregud, är detta på allvar? Det var det sjukaste jag har sett. Där jag kommer ifrån är slampa ett extremt nedlåtande ord, lika nedlåtande som jag ser på snorungar som hånglar upp killar och skriver om det på en blogg. Hur fan hamnade jag ens i den här bloggen?

2009-01-12 @ 19:58:37
Postat av: Angelica

haha ja lycka till det tävlingn

2009-01-12 @ 23:04:43
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: fittan

keep on doin your thing! ni verkar änna vara lite av ett par nybörjare men whatever

2009-01-15 @ 00:20:08
Postat av: haha

det här var ju faktiskt ganska kul ;D

det var jag som frågade om min kompis fick dansa med dig :D

det var väll på viper room om jag inte mins fel :D

2009-03-02 @ 11:50:59
Postat av: kille

Jag hade ingen Iphone. Det var en samsung touchwiz fo helvedde

2009-03-03 @ 18:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0