Fredagkväll

Ja, igår var det alltså fredag och jag, Butterfly och några kompisar började kvällen hemma hos mig. Vi fick i oss lite alkohol, snackade lite skit och hade det trevligt! Sedan drog vi vidare in till stan där vi skulle träffa ytterligare några vi känner på en klubb. Så när vi kommit in köper jag en drink i baren och ställer mig och pratar med några vänninor. Klockan var väl halv 12-12 och dansgolvet hade inte riktigt kommit igång än. Och när jag står där och sippar på min drink kommer det plötsligt fram en kille jag aldrrig sett i hela mitt liv och hälsar på mig och kallar mig vid namn. Förvirringen lättade när jag såg en av mina kompisar stå bakom och flina.. Sedan dyker den här mystiska killens kompis fram och hälsar och medan den första killen försvinner, stannar den andra kvar och pratar med mig. Efter en liten stund undrar han om jag kan bugga. Nej svarar jag. Han snurrar mig ett varv och säger att jodå, det tror jag nog! Sedan får han mig att lova honom att jag ska dansa med honom senare, innan han lutar sig fram och kysser mig. Jag besvarar kyssen, och puttar sedan bort honom och säger att "vi ses sen".

Strax efter det kommer det fram en annan kille och ber mig bjuda honom på en vatten. Eftersom att vatten är gratis tänkte jag att det kan jag väl göra. Så jag följer med honom till baren och vi står där och pratar tills han får sitt vatten. Efter det klagar han på  att dansen inte dragit igång än och jag håller med. Han undrar om jag inte kan be alla mina kokmpisar att gå upp på dansgolvet, "visst" säger jag, och sedan går jag tillbaka till mina kopisar och han till sina. Men jag sa faktiskt åt mina kompisar att vi borde börja dansa, och partyglada som de är tyckte de att det var en strålande ide. 
Efter en liten stund börjar jag undra vart Butterfly tagit vägen, och ser henne några meter bort. Jag studsar fram och börjar dansa med henne istället. Då dyker vatten-killen upp igen  och vill dansa. Sen ville han strula och jag tänkte att "nu jävlar ska jag ta ett litet försprång".

Och nu kommer kvällens höjdpunkt! Jag smet iväg från vatten-killen med ursäkten att jag skulle hänga med mina kompisar (vilket jag också gjorde). Så jag står alltså och pratar med två vänninor, då jag ser något i ögonvrån: 
Borta vid baren stod mina strul och pratade med varandra.
Jag drog med mig tjejerna jag pratade med och sprang till andra sidan dansgolvet. När jag sedan förklarar varför, utbrister min ena kompis: "Men dom är ju bröder!" 
Hoppsan!

När sedan två av mina kompisar ville dra till ett annat ställe hängde jag på och drog med mig Butterfly också. Där fyllde vi på med alkohol innan vi dansade sönder stället! Innan vi begav oss hemåt fick jag två strul till. Men då var det verkligen bara för att ligga före eller komma ikapp Butterfly. Till slut bestämde vi att vi hade hånglat klart för den kvällen. Vi behöver nog lite fler regler vad gäller utekväller, annars kan dom spåra rätt rejält... Det finns inga gränser liksom!

Mina resultat hittills:
Antal killar: 5
Bonuspoäng: ½ +?
(jag ska se om jag kan kolla upp ifall killarna verkligen var bröder)

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0