I går 16 jan

I går var jag ute och spela biljard med en tjejkompis och två killkompisar till henne. Kvällen medförde dock inga poäng till mig :/ Jag hade helt enkelt ingen lust.. De båda var lite på så jag hade lätt kunnat strula upp någon av dem men jag hade så kul med min tjejkompis så jag sket i killarna:P

I kväll ska jag och Sugarpie ut och festa får se om man kanske kammar hem några poäng då:P

Såg att vi hade fått ett förslag på straff från "fittan". Hon tyckte att den som förlorar ska få som straff att behöva avslöja vem man är, namn och bild ska bli offentlig. Haha! Tyckte att det var ett jätte kul förslag och det ska disskuteras ikväll med Sugarpie!:)

Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0