long time no action

Det faktiskt sant, jag har inte strulat med en enda en sen jag skrev senast... om det är någon som läser bloggen och känner sig lite besviken över vår lilla strultorka så ber jag om ursäkt. Det blir ju lite mycket med skola och träffa kompisar och försöka att inte göra bort sig inför sina kompisar genom att hångla upp folk till höger och vänster. Men fortsätt titta in någon gång då och då, året har ju just börjat!

Fast jag har inte suttit hemma och stirrat in i väggen de senaste veckorna. Jag har varit ute och festat, bara att jag kanske tagit det lite lugnare.. lite lite. Igår var en himla härlig kväll. Tanken var att jag skulle titta på film med min syrra, men preciss när första filmen var slut sa en tjejkompis till mej att jag skulle hänga med henne till en bar, umgås och ha lite kul. Så jag tog en buss hem till henne vid 23-tiden, sen drack vi lite vin hemma hos henne innan vi kom iväg. När vi kom fram träffade jag flera gamla klasskompisar som jag knappt pratat med på flera år, och vi hade jättekul! Spontan-kvällar är bäääst!

Ikväll ska jag och Butterfly hitta på något bus, så vem vet? Det kanske kommer upp ett nytt, mer passande inlägg redan i morgon!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0