MITT NYÅR

Nu är det år 2009 och vår tävling har startat!!!

Nyårsnatten firade jag på en hemmafest hos min kära väninna i en stockholmsförort. Självklart var målet med kvällen att bli redlöst berusad och att ta ut ett försprång mot Sugarpie genom att haffa någon kille. Sugarpie firade nämligen nyår med släkten och jag såg mitt läge att ta ut ett försprång i tävlingen!
 
Jag spanade in den sötaste killen på festen och tillslut hamnade jag i hans knä strulandes mitt i vardagsrummet. :P Så jag har överläget i kampen om vinsten. Apropå det så måste vi bestämma vad priset ska bli Sugarpie!:D

Men det händle lite mer skoj under natten som jag kanske förtjänar några bonuspoäng för!? Jag pussade ett av Sugarpies gammla strul(bonuspoäng?), blev stämplad som slampa under kvällen( poäng!), strulade rakt framför näsan på ett gammalt strul och tillsist strulade jag även med en överblonderad tjej( poäng?!).

Mina resultat hittillst:
Antal killar: 1
Bonuspoäng: ?

PUSS


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0