Shoo!

Okej jag tänkte förklara hur vi kom fram till att vi ville ha en tävling om vem av oss som är slampigast.. Ni kanske undrar eftersom slampighet i vanliga fall inte brukar ses som något possitivt eller något som man vill bli stämplad som..

Det började med att jag, Sugarpie och "den enväldiga dommaren" satt och hade ett inte sällan förekommande tjejsnack om killar. Det vi kom fram till var att "den enväldige dommaren"  kunnde säga exakt hur många killar hon hade haft under året medan vi två inte hade en blekaste...
Vi hade under vårt första krogår slampat omkring en del.:P

Men för att hålla räkningen på hur många strul vi har år 2009 tänkte vi att vi startar en blogg! Sedan utvecklades idén och vi kom på att det vore spännande att tävla om vem som får flest killar under året.
Då kom vi på att tävlingen kommer att spåra och vi kommer att slampa runt som fan, vilket vi såg som någonting roligt och som också andra också förmodligen vill läsa om eftersom den är en jätterolig bloggidé! Så nu ska vi driva den här bloggen i ett år och vi båda är extremt taggade på att vinna:D 

 

Puss












Kommentarer
Postat av: catherine

hehe ja jag tycker de låter som en riktig kul grej..och jag säger bara lycka till ut och strula runt nu. och ja jag ska hålla mig uppdaterad =P

2009-01-08 @ 17:31:13
Postat av: l

haha, alltså det här är typ den bästa tävlingen nånsin. jag ska följa er, men jag tycker ni borde lägga i en högre växel ;)

2009-01-09 @ 23:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0