abstinens?

Efter min intensiva period för en två veckor sedan har jag lugnat ner mig lite. Men nu börjar jag känna att jag behöver en kille.. NU!

Det är inte det att möjligheterna inte har funnits. Jag har festat nästan lite för mycket (om man nu kan det), och träffat både gamla och nya killar, men det har liksom inte blivit något. Jag har chillat. Och nu ska jag nog sluta med det. Jag har ju trots allt bloggens rykte att tänka på.

Igår blev dock lite spårat. Jag gick ut tillsammans med två tjejkompisar, och senare mötte vi upp två danska killar vi träffat dagen innan och några fler  tjejkompisar på en klubb. Innan hade jag tänkt att jag skulle strula upp en av danskarna, men båda betedde sig så mesigt och va fett tråkiga så jag blev lite avtänd så att säga. Istället slutade det med att jag pussade tre av mina tjejkompisar på mun, samt hånglade upp en av dom på dansgolvet. Det senare gjorde jag för att bevisa för min polare att tjejer visst kan kyssas. Men vi kom överens om att det inte är samma sak som att strula med en söt kille. Dessvärre hittade ingen av oss någon söt pojke den kvällen..

Att strula med en tjej räknas ju tyvärr inte heller som ett strul, meeen jag tycker nog att jag kan få lite bonous för det? ;)

Mina resultat hittills:
Antal killar: 20
Bonuspoäng: 3 +extra?

Puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0