fest 5 av 7 dagar denna vecka...

Mycket party blir det när det är sommar och man råkar vara ledig. Men nästa vecka ska jag börja jobba igen så då kanske min stackars slitna kropp får vila lite från alkoholen..

Igår firades två kompisar som fyllde 20 med stor fest! På plats var jag, Butterfly och min kusin samt massor med andra kända och okända människor. Själv hade jag inte med mig någon dricka, men det var tydligen inget problem. När klockan började bli mycket och vinet började ta slut hittade jag en kille som hade en flaska vodka. Självklart utnämnde jag mig själv till hans nya bästis. Nån timme senare låg vi och strulade i en säng. Så det kan gå!

Mina resultat hittills:
Antal killar: 21
Bonuspoäng: 3 +extra?

Puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0