FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!!!

FY FAN VA JAG E BRA!

Igår var det Dagen med stort D. Inledde med champagnefrukost med tillhörande jordgubbar doppade i choklad. Sedan tog vi oss bort till skolan, blev lite tråkigt med all väntan, jag hann tom bli nykter igen. Sen sprang vi ut. Äntligen. Nu är jag färdig me gymnasiet och kan börja göra något vettigt! Efter det var det flakåkning. Hur kul som helst, men väldigt väldigt kallt. Sedan var det läge för en dusch innan mottagning me släkt och vänner drog igång. Myyys! Kvällen avslutades därefter med utgång till lokal klubb tillsammans med kompisar både från klassen och andra. Sen tänkte jag att det är ju tråkigt att sova hemma, så jag åkte iväg till min musikare och spenderade nattens sista timmar (och större delen av nästa dag) hos honom.

Eftersom jag faktiskt tog studenten (!) kände jag att tävlingen hade ganska låg prioritet den kvällen. Och eftersom musikpojken inte räknas längre blev det inga poäng för mig den kvällen. Om jag inte kan lura till mig llite extrapoäng? Det var nämligen en kille på klubben, en kompis till en kompis som jag träffat en eller två gånger tidigare, som va fett på mig. När jag sa att jag skulle dra frågade han om han kunde få en puss på munnen. Full och glad som jag var tyckte jag att det går väl bra, och innan jag kom därifrån hade vi pussats tre gånger. Men ingen tunga.. Fast med tanke på att  jag sedan drog hem till en annan kille tycker jag nästan att jag kan få lite slamp-poäng för det ;D

I fucking rock! Snart är det din tur B, du får se till att bli riktigt frisk tills dess! <3

Puss


Kommentarer
Postat av: Calle

Du verkar va en klockren tjej! Hör av dig, du kommer inte ångra dig ;)

2009-06-10 @ 00:34:14
Postat av: Sugarpie

haha tack tack! men tyvärr kan jag ju inte höra av mig, det är ju meningen att vi ska hålla oss anonyma... ;) puss!

2009-06-20 @ 16:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0