Fredag 26 juni

Det var sjuk länge sedan det kom ett inlägg från mig!... Det har varit en händelselös månad för mig på kyss fronten.. Har varit extremt otaggad, knasigt.Men nu är det fan dags att ta sig i kragen! ligger sjukt långt efter nu i tävlingen....
Och i fredags träffade jag iallafall tillslut en pojke:) Jag och några klasskamrater var i en park på dagen och sola. På kvällen lyckades de få med mig på en grillfest lång hemifrån trots att jag skulle upp och jobba halv 7 dagen efter.
Vi grillade och partade och det var jätte trevligt! Mina vänner tyckte tydligen att jag och värden passa bra ihop så de hetsade oss hela kvällen att vi borde få ihop det..
När klockan blivit mycket och kompisarna mina hade supit ner mig totalt så fick jag mig ett strul tillslut:p
Nu får jag kämpa på när Sugarpie far till Spanien för att komma ikapp försprånget som hon har!


Mina resultat sammanlagt:

Antal killar: 16
Bonuspoäng: 1½ + extra?:)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0