lalala

Jag är en liten slaaampaaa.....

I fredags var jag ute med min fd klasskompis som jag inte träffat på länge. Först va det hemmafest, men vi tröttnade snart och drog till stan för att möta upp min polares pojkvän och hans jobbkompisar. Jag blev också lite hetsad den kvällen, och jag tyckte det va lite roligt så jag strulade alltså med min kompis pojkväns kompis ;D

Ooooch sen va det lördag och sen va det söndag och du åkte jag till B för att mysa lite. Eftersom jag skulle upp och jobba på måndagen hade jag inte riktigt räknat med att bli nedsupen och inte sova en blud på hela natten. Så fanns det också en kille som strulade upp mig så snart jag kom nära honom.

Det här betyder alltså att... Jag är uppe i 20 strul ;)

Mina resultat hittills:
Antal killar: 20
Bonuspoäng: ½ +extra?

Ciao, besos,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0