Midsommarafton

Igår var det midsommarafton. Jag och Butterfly började kvällen med en riktigt god middag (B som lagade maten!) och kladdkaka och jordgubbar till efterrätt. Trots att vi börjat ge upp hoppet i slutet av veckan fick vi faktiskt tag på en flaska vodka, och allt som saknades var.. en fest. Då hade vi bara fått ett erbjudande, men B har gjort bort sig så många gånger vad gäller killgänget som skulle va där, så vi försökte hitta något annat. Det såg riktigt mörkt ut ett tag, men så sa en gemensam vän att hon kunde ta med oss till en fest. Då festen ifråga inte låg så långt bort och dessutom hade ett partytält (det känns som att man ska va ute på midsommar), tyckte vi att det lät som en bra plan!

Efter lite strul med bussar kom vi äntligen fram till rätt bussållplats och två killar kom och mötte oss för att visa resten av vägen. Den ena killen la genast armarna mig och B så vi kände oss riktigt välkomna. Sedan slog vi oss ner i partytältet, lyssnade på mussik och lekte sten-sax-påse -den som förlorade fick dricka. Efter ett tag kom den där killen som plockat upp oss vid bussen tillbaka och började kramas och massera mig och så. Jag tyckte det var lite komiskt, så jag lät han hålla på, men han var inte tillräckligt snygg för att få en puss! Efter ett tag bestämde vi (jag, B och vår kompis) oss för att spana in huset. Så vi gick in ochh upptäckte att det fanns ett vardagsrum som man lätt kunde göra om till ett dansgolv. Eftersom vi inte kände någon där tänkte vi att vi kan freaka loss hur mycket vi vill.. och det gjorde vi! Dans ska dansas vilt och galet, det är då den är som bäst :)


Snart var det några killar som joinade, men när det började bli sent försvann alla utom en.  Då hade även våran kompis försvunnit nånstans, så det var bara jag, B och en liten blond sötnos kvar. Vi började bli trötta så den vilda dansen övergick till långsamma tryckare. Jag kände ett litet bekräftelsebehov eftersom min musikpojke inte var i Sthlm och därför inte heller kunde träffa mig, så jag bestämde att killen vi dansade med skulle kyssa mig. Jag har som princip att jag kysser inte killar, utan dom ska kyssa mig. Han var lite seg, men när B gick och satte sig i soffan så fick jag tills slut min kyss. B blev lite tjurig eftersom det betyder att jag leder med två! Du får ta och skärpa dej nu ;)

Mina resultat hittills:
Antal killar: 17
Bonuspoäng: ½ +extra?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0