Gissa vem som leder ;)

Jo det är jag! Efter den  här spännande helgen ligger jag nu ett strul före Butterfly, och jag har inte legat före henne på länge!

I fredags skulle jag ha träffat en kille som jag träffat ett tag. Sen blev det lite galet, och sen fick jag bekräftat att han var kär i mig, vilket fick mig att känna mig skyldig att berätta att jag inte kände likadant. Något jag borde ha sagt tidigare men inte vågat. Det var hur som helt cp-jobbigt och jag kände mig jättetaskig. Så efter en lång promenad med min kompis kom jag fram till att den bästa lösningen för tillfället var att supa mig full. Så jag åkte in till stan och träffade B, som bjöd mig på tequila <3 efter det känndes allt lite bättre. Under färden in mot stan smsade jag lite med musikpojken, så han och hans vänner joinade oss snart. Vi satt och snackade och hade trevligt, till slut var de bara jag och han kvar. Då gick vi en lång promenad, tittade på soluppgången och satt och myste på en brygga. Vid det laget hade jag glömt bort den andra killen... honom hade jag för övrigt ett intressant samtal med på söndagen, men det kan jag berätta om en annan dag.

Mina resultat hittills:
Antal killar: 16
Bonuspoäng: ½ +extra?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0