måndagens skiva

Först räknade jag matte hela kvällen och mötte upp tjejerna vid 23. Jag hade bestämt mig för att ta det lungt- inte bli full och åka hem tidigt.. Som ni kanske förstår från S inlägg så sket det sig:P

Efter att druckit en 7,0 på tåget så blev jag taggad på mer alkohol. 2 glas vin, 1 öl, 1 cider låg snabbt i min mage..oops. Jag lämnade S på dansgolvet då jag tyckte killen var söt och ville inte störa deras dans. Så jag gick på egna äventyr;P När jag såg att de strulade insåg jag att jag måste ta mig i kragen och finna en kyss någonstans.

Jag gick ut och prata med två killar. Trevliga var dem och de tyckte att jag var för nykter( hosthost var svinfull..) så gick vi in och jag blev bjuden på en tequila och en cider.... Efter det var jag helt borta:P Den sötaste kysste mig snart och en liten stund senare även den andra..De ville tydligen dela på mig...:/ Tack och lov hade jag kvar någon liten hjärncell som sa åt mig att tacka nej till alla deras dirty erbjudanden.. Så jag flydde där i från i panik och som tur är dök S upp på en gång.

Vi gick ut och tog luft och vakterna upptäkte att jag var full som en sate... Så de tyckte att det var dags att gå hem.. Så vinglandes drog vi där ifrån- tack och lov släpade S hem mig annars hade det nog slutat i någon buske;P

Mina resultat sammanlagt:
Antal killar: 15
Bonuspoäng: 1½ + extra?:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0