Musik-pojke

I onsdags hadeButterfly sin studentskiva och självklart kom jag dit för att festa järnet med henne!

Men vid ett-tiden hittade jag en söt pojke. Eller vi hittade varandra, och sedan dansade vi resten av kvällen. En mycket söt pojke, väldigt bra på att kyssas och dessutom musikalskt begåvad. Mycket bättre blir det inte ;)

När jag pratade med B om honom på vägen hem sedan, visade det sig att hon visste vem han var, och bland Bs kompisar är han tydligen känd för att vara bitchig. Men han var snäll mot mig iaf, och det är ju det som är viktigast!

Får man extra-poäng om man strular runt trots att man har en kille som man träffar? Jag vill inte kalla det förhållande.. men något som skulle kunna bli det om jag ville..

Mina resultat hittills:
Antal killar: 15
Bonuspoäng: ½ +extra?

Puss,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0