Sugarpie vann såklart!

Haha yes, jag är den största slampan.. Kanske inte så smickrande, men jag vann iaf!

Nu ska jag även avslöja en sak:
Anledningen till att jag inte rapporterat in några nya strul de senaste månaderna är för att jag råkade kära ner mig totalt och skaffade pojkvän. Killen från inläggen "fest 5 av 7 dagar denna vecka..." och "Ursäkta". Jag måste erkänna att jag trodde jag var helt körd, men Butterfly höll sig hur lugn som helst så det gick ju ändå ;)



Så på nyårsafton fick jag min champagne och jag och den allsmäktige domaren kom fram till ett straff. Jag tycker det är lite mesigt, men det får duga! Det är svårt att bestämma straff när det finns en chans att man kan förlora....

Straffet blev att B ska kungöra på facebook hur många hon har strulat med, samt berätta det för 25 personer (vilket var antalet killar hon kom upp i). Vi har inte tvingat henne att genomföra det ännu, men vi kan berätta om det när det är utfört!


Det var en kul grej, vi fick leka av oss lite, göra bort oss lite... ja. Men jag ångrar inte att vi hade tävlingen!

Puss,


Kommentarer
Postat av: Halina Sandler

Hej!



Mitt namn är Halina och jag jobbar som researcher på "Fråga Olle - dokumentären" som sänds på Kanal 5.



Vi jobbar på en femte säsong av programmet och söker deltagare. Hittade eran blogg och ni verkar väldigt intressanta till ett avsnitt vi jobbar på. Ser att inläggen är ganska gamla men skulle vara toppen om ni hörde av er så kan vi prata lite mer.



Maila mig på: [email protected]



Mvh,

Halina Sandler

2012-01-17 @ 11:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0